Luk reklame

4 Besvarelser

Alarmudkaldelse

Indlægaf Rengøringsmanden » 19 mar 2013, 13:14

Hejsa.

Jeg har lige modtaget en regning fra en af mine kunder som vil have at jeg skal betale en regning som de har modtaget fra deres vagtselskab. Det er fordi at min medarbejder har kommet til at taste koden forkert ind og har ikke været hurtig nok til at afmelde alarmen. Da han ringet var de næste allerede nået frem.

Nu vil kunde have mig til at betale regningen. Og den er altså ikke helt lille.. 1600 kr eks moms.
Er jeg forpligtiget til at betale denne regning og kan jeg evt. holde mine medarbejder op på denne regning. han har jo fået instrueret, hvad man skal gøre i sådan en situation.
Med Venlig Hilsen

Rengøringsmanden
Brugeravatar

Rengøringsmanden
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:57

Re: Alarmudkaldelse

Indlægaf DanPlan » 19 mar 2013, 18:17

Hej Rengøringsmand

Det er svært at svare entydigt på dit spørgsmål. Der mangler nogle detaljer om hvor lang tid der gik inden han ringede til alarmcentralen. Han nåede jo at ringe inden de nåede frem - men gik der 5 minutter, 10 minutter eller en halv time?

Lad mig hører lidt detaljer så tror jeg bedre du får et brugbart svar.

Mvh
DanPlan
Med venlig hilsen
Danplan

Juanitta Lenskjold
danplan@danplan.eu
Brugeravatar

DanPlan
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 24 sep 2012, 10:50
Geografisk sted: Hillerød
Firma: DanPlan
Telefon: 22418393

Re: Alarmudkaldelse

Indlægaf Rengøringsmanden » 19 mar 2013, 19:43

Hej Danplan

Jamen jeg tror der gik mellem 10-20 minutter inden han nået at reagere.
Med Venlig Hilsen

Rengøringsmanden
Brugeravatar

Rengøringsmanden
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:57

Re: Alarmudkaldelse

Indlægaf Godtrent » 19 mar 2013, 23:21

Hejsa Rengøringsmand

Har prøvet dette mange gange og vi betalte altid disse dumme regninger selv. Dog må jeg sige at vi gennemgik alt med medarbejderen både forfra og bagfra samt jeg bad dem om at ringe til alarmservice, bare så de ikke følte sig bange for at ringe til dem
MV Hilsen
AnneMette
Brugeravatar
Godtrent
 
Indlæg: 62
Tilmeldt: 18 mar 2013, 21:47

Re: Alarmudkaldelse

Indlægaf Rengøringsmanden » 20 mar 2013, 17:24

Hej Louise & Anette.

Jamen jeg tror ikke at medarbejderen ikke har kunne høre alarmen. Det er nok nærmere fordi han bare har handlet langsomt. Og fordi man har prøvet det mange gange tidligere er det jo ikke mere rigtigt. For som i skriver så er det jo en rigtig dyr fornøjelse hver gang.

I min kontrakt står der ikke noget omkring alarmer og udkaldelse overhovedet. Men er man egentlig ikke beskyttet af loven eller andet. At en virksomhed ikke bare kan sende regnigen videre til deres leverandør eller ?
Med Venlig Hilsen

Rengøringsmanden
Brugeravatar

Rengøringsmanden
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:57


cleco samarbejder med:

cron