Luk reklame

Her er "ikke emnerelevant snak" mere end velkommen. Tal om løst og fast med dine rengøringsbeslægtede kolleger.
5 Besvarelser

Medarbejdere

Indlægaf Jensen » 21 maj 2013, 21:32

Kender I det? når din medarbejder sms'er, at de ikke kan komme på arbejde i morgen, fordi de lige skal til eksamen. Hvorfor kan de dog ikke give besked i god tid. Jeg bliver bare så irriteret, når personen har vist dette i lang tid. Har fortalt dem mange gange, at jeg skal have besked i god tid, hvis de ønsker en fridag. Det er vel ikke for meget at forlange.... Øv :(
Vi ses
Jensen
Brugeravatar
Jensen
 
Indlæg: 53
Tilmeldt: 22 apr 2013, 19:59

Re: Medarbejdere

Indlægaf Godtrent » 22 maj 2013, 19:31

Hej Jensen

Jo det kender jeg kun alt for godt. Det gælder om at fortælle dine regler, igen og igen, til de til sidst sidder fast.

Det har hjulpet mig :)
MV Hilsen
AnneMette
Brugeravatar
Godtrent
 
Indlæg: 62
Tilmeldt: 18 mar 2013, 21:47

Re: Medarbejdere

Indlægaf Inspektøren » 23 maj 2013, 20:47

Hej Jensen og Annemette

Det er nemlig noget møg når medarbejdere opfører sig sådan. Vi har i firmaet lavet en personalehåndbog som har alle de her ting med retningslinier osv. Hvis medarbejdere ikke følger de regler kan de risikerer at blive afskediget hvis tilfældet er groft nok. Måske du skulle sætte tingne meget skarpt op for dine medarbejdere så de ved at sådanne ting har konsekvenser...

Det gør vi :) og det hjælper :)

God Aften
Brugeravatar
Inspektøren
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17 jul 2012, 15:02

Re: Medarbejdere

Indlægaf Jensen » 11 jun 2013, 16:30

Det eneste problem er bare, at denne medarbejder er super god til at gøre rent. Det er bare øv, når de så ikke lige synes at reglerne er vigtige. Eller hvis de er for unge til at have der lært endnu :)
Vi ses
Jensen
Brugeravatar
Jensen
 
Indlæg: 53
Tilmeldt: 22 apr 2013, 19:59

Re: Medarbejdere

Indlægaf S M P Rengøring ApS » 11 jun 2013, 18:43

Hej Jensen

Det er selvfølgelig ærgerligt, hvis medarbejderen er dygtig.. Men hvis du har et regelsæt dine ansatte skal følge, så skal du også sørge for at medarbejderne lever op til dette! Hvis du ikke slår hårdt ned på ugerninger fra medarbejdernes side vil det påvirke andre medarbejdere i virksomheden.. Det kan medfør en dårlig kultur i virksomhenden som vil gøre det meget svært at planlægge dagligdagen!
Med venlig hilsen



Fiaz Ul-Hassan
Direktør
Brugeravatar

S M P Rengøring ApS
 
Indlæg: 85
Tilmeldt: 10 sep 2012, 13:29
Geografisk sted: 5000 Odense C.
Firma: S M P Rengøring ApS
Telefon: 21 40 91 70

Re: Medarbejdere

Indlægaf Jensen » 16 jun 2013, 21:18

Hej Fiaz

Du har helt ret. Jeg må løfte fingeren lidt mere :)
Vi ses
Jensen
Brugeravatar
Jensen
 
Indlæg: 53
Tilmeldt: 22 apr 2013, 19:59


cleco samarbejder med:

cron