Luk reklame

2 Besvarelser

logistik

Indlægaf cleanchauf » 08 aug 2012, 10:15

Hej

Jeg er chauffør i et mindre lokalt rengøringsfirma, og mit job er at jeg skal hurtigst og bedst muligt få bragt mopper, klude og evt. rengøringsmidler og handsker, ud til kunderne, men da vi har kunder rundt omkring i byen og ikke alle ligger lige op af hinanden ville jeg høre om I har nogen foreslag til hvordan det skal gøres bedst muligt og hvordan det kan struktureres bedst muligt?

Lige nu hænger det ikke sammen, alt er ikke altid pakket og jeg skal hele byen rundt de forskellige dage. Der bliver i min optik brugt for meget tid på at vente og for meget tid ude i trafikken da jeg skal køre frem og tilbage af flere gange.

Håber der er nogen derude der kan give en hjælpende hånd om ikke andet bare nogen foreslag til hvordan det kan gøres anderledes
Mvh
CleanChaufføren
Brugeravatar
cleanchauf
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:40

Re: logistik

Indlægaf Inspektøren » 17 sep 2012, 13:27

Hej CleanChauf

Selv er eg Inspektør i en mellemstor rengøringsvirksomhed og jeg kender udmærket til problematikken.

Min Chef har valgt at skyde en hel masse mopper&klude på kontoret således der altid er noget overskydende, hvis alt ikke lige står klar og vasket til brug. Det gør selvfølgelig at du skal ud at investere i nogle flere mopper og klude.

Vedr, kemien har vi en aftale med en grossit som levere alle varer ud til vores kunder efter behov.

Vi giver ham en melding om, at der f.eks mangler 5 flasker toiletrens, 1 kasse sorte sække og 5 ruller plastposer. Så bliver det aftomatisk leveret på pladsen. På den måde har asisstenten altid de produkter der skal bruges til at gøre rent, samtidig med kan min chef også holde øje med hvor meget forbrug der er på de forskellige pladser.

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej.

PS: Problemet er ikke at finde forskellige løsninger som er holdbar. Men nærmere at det skal hænge sammen med økonomien og derfor kan det være svært at få cheferne med på ideen :?
Brugeravatar
Inspektøren
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17 jul 2012, 15:02

Re: logistik

Indlægaf axson » 23 apr 2013, 14:30

Hej CleanChauffør

Hvor i verden holder du til? Jeg går og arbejder på en løsning, som måske kunne være interessant for dig. Giv mig evt. et ring på 40852020.
Med venlig hilsen

Max Jakobsen
Axson Clean Solutions ApS

Silovej 1, 2690 Karlslunde
T. 56283278, F. 56283279, M. 40852020
Mail. mj@axson.dk, http://www.axson.dk
Brugeravatar

axson
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: 02 aug 2012, 07:59
Geografisk sted: Silovej 1, 2690 Karlslunde
Firma: Axson Clean Solutions ApS
Telefon: 40852020


cleco samarbejder med:

cron