Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
3 Besvarelser

Programkoder

Indlægaf TheCleaner » 01 okt 2013, 15:04

Hej med jer

Nogle af mine medarbejdere, har rigtig svært ved at huske hvad programkoderne nu betyder.
Er der nogen der kender en god oversigt evt. tegning, så de nemmere kan huske det.

Har en, der bliver ved med at bytte om på gulvrengøring og inventarrengøring. Dvs. at en af vores kunder som har 551 i forhallen, kun fik vasket gulv 1 gang om ugen, istedet for 5 gange. Kunden var ikke glad.

Håber at i kan hjælpe :)
Vh.

TheCleaner
Brugeravatar
TheCleaner
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 22 apr 2013, 19:57

Re: Programkoder

Indlægaf DanPlan » 01 okt 2013, 17:18

Hej TheCleaner

Jeg har flere rigtig gode programnøgle-forklaringer. Det grundlæggende er dog at der faktisk ikke er ret mange rengøringsassistenter der selv kan læse sig til det. Du kommer ikke i mål med mindre du sidemandsoplærer dit personale. Det kræver nogle kompetente ledere, og der er det af afgørende betydning at din leder kan vise dine medarbejdere hvordan de skal gøre.

Jeg tilbyder kruser mv. til både rengøringsassistenter, inspektører og ledelse såvel som hjælp til planlægning af jeres tid.

Du er velkommen til at kontakte mig såfremt der er noget jeg kunne være behjælpelig med.
Med venlig hilsen
Danplan

Juanitta Lenskjold
danplan@danplan.eu
Brugeravatar

DanPlan
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 24 sep 2012, 10:50
Geografisk sted: Hillerød
Firma: DanPlan
Telefon: 22418393

Re: Programkoder

Indlægaf S M P Rengøring ApS » 01 okt 2013, 17:22

Hej TheCleaner

Jeg benytter tit Danplans assistance til disse slags opgaver og jeg kan varmt anbefale dem. Juanitta er meget professionel og ved hvad hun laver. Synes bestemt du skal tage en uforpligtende snak med hende :)
Med venlig hilsen



Fiaz Ul-Hassan
Direktør
Brugeravatar

S M P Rengøring ApS
 
Indlæg: 85
Tilmeldt: 10 sep 2012, 13:29
Geografisk sted: 5000 Odense C.
Firma: S M P Rengøring ApS
Telefon: 21 40 91 70

Re: Programkoder

Indlægaf Inspektøren » 02 okt 2013, 22:47

Hej TheCleaner

Jeg har en rengøringinstruktion med lidt programkoder til slagtere liggende. Jeg sender en lige til dig i en PB. Hvis du vil have den på mail så send lige din mail.

Majbritt
Brugeravatar
Inspektøren
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17 jul 2012, 15:02


cleco samarbejder med:

cron