Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
5 Besvarelser

Tjek op

Indlægaf CheckUp » 08 okt 2013, 19:07

Hejsa

Har fundet dette forum for noget tid siden. Jeg har fuldt lidt med fra dag til dag, og jeg synes at Cleco er en super side.

Bare en lille historie fra min dag i dag :)

Jeg var i dag ude hos en af vores kunder, for at checke op på rengøringen. Jeg går rundt uden min kontaktperson, og har min finger løbende hen over alle flader og kanter. Synes at der kommer en hel del støv på min finger. Godt nok kan man ikke se støvet, med det blotte øje, men tænker at det ikke er godt, og at jeg kan forvente at møde en sur kontaktperson.

Kontaktpersonen kommer mig i møde med et stor smil :D Ih vi er så glade for vores rengøringsassistent, og for rengøringen. Jeg holder bare min mund lukket... ;)

Kommer udenfor og tænker bare puhaa.... tror lige at jeg stille og roligt skal have fat i min assisten :)
God dag
CheckUp
Brugeravatar
CheckUp
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 01 okt 2013, 14:55

Re: Tjek op

Indlægaf Ralf » 08 okt 2013, 23:33

Hej Checkup

Jamen det lyder meget bekendt.. Jeg deler da også gerne ud af et par oplevelser jwg har haft. Fornylig var jeg ude og besøg en kunde.. Jeg havde kunden med rundt til min kontrol. Vi går hen forbi kantinen hvor jeg ser en masse striber på gulvet og gulvet er meget fedtet.. Med det samme tænker jeg at medarbejderen har overdoseret med sæben og tænker hvad mon kunden nu vil sige af negative ting.. Men til min overraskelse siger kunden at vi måske burde se på en polering af gulvet.. For se er ko vildt glade for rengøringsassistenteb og de taler godt mwd hende osv. Så det er jo ikke noget som kan være hendes fejl men at gulvet trænger til lidt fornyelse.. Jeg forklaret så kunden at vi lge vil prøve at vaske det i bare vand for at være sikker på det ikke bare er for meget sæbe.. Min pointe er at man når altså langt med en god assistent som kan tale godt med kunden og en god dialog mellem den daglig leder og kunden..

Så jeg kan rigtig godt følge dig i det du sjriver checkup:)
Mvh
Ralf
Brugeravatar

Ralf
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: 17 jul 2012, 10:17

Re: Tjek op

Indlægaf CheckUp » 10 okt 2013, 17:32

Hej Ralf

Synes at det var en godt indlæg du kom med der :)

Og jo kan de lide assistenten, så er alt bare ok :D
God dag
CheckUp
Brugeravatar
CheckUp
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 01 okt 2013, 14:55

Re: Tjek op

Indlægaf Ralf » 14 okt 2013, 20:30

Hej Checkup

Det var så lidt :)
Mvh
Ralf
Brugeravatar

Ralf
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: 17 jul 2012, 10:17

Re: Tjek op

Indlægaf DanPlan » 22 okt 2013, 06:13

Hej med jer.

Der er en faktor mere i de historier i beskriver - nemlig jer selv. Når kunden ser jer udfører optjekning og opfølgning på det arbejde der udføres føler de sig helt trykke. I er garanten for at de får det de betaler for.

En af de væsentligste årsager til at kunder skifter leverandør er ikke umiddelbart dårlig rengøring, det er dårlig opfølgning og ledelse fra rengøringsfirmaet.

SÃ¥ "keep up the good work"
Med venlig hilsen
Danplan

Juanitta Lenskjold
danplan@danplan.eu
Brugeravatar

DanPlan
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 24 sep 2012, 10:50
Geografisk sted: Hillerød
Firma: DanPlan
Telefon: 22418393

Re: Tjek op

Indlægaf CheckUp » 22 okt 2013, 17:46

Hej Juanitta

Du har helt ret :D
God dag
CheckUp
Brugeravatar
CheckUp
 
Indlæg: 12
Tilmeldt: 01 okt 2013, 14:55


cleco samarbejder med:

cron