Hej, jeg er nødt til at starte med dit hoved og din hukommelse for DIN BESLUTNING kan være penge værd.
Du har sikkert set en taxa der var pakket ind i fuld reklame.
Hvornår har du sidst set en taxa med reklame på og hvad husker du?
Husker du hvilken bil det var, eller husker du det den reklamerede for?
Du har helt sikkert også læst en avis.
hvornår læste du en avis sidst og hvad husker du?
husker du den lille reklame (en spalte 3 linjer) eller var det en artikel der fangede dig?
og hvad gør du med avisen når du har læst den (smider den ud eller tænder op i brændeovnen med den)
Dit valg og din beslutning har stor betydning for :
Dine Kunder.
Din Forretning.
Din Omsætning.
Din markedsføring.
Men hvad vil DU VÆLGE
en lille avis annonce der bliver set den ene gang og som koster minimum kr. 500 pr gang.?
eller 25 M2 kørende reklame der bliver set igen og igen og som er væsentligt billigere ?
der er kun DIG til at synliggøre DIN virksomhed.
Hvis nu du kører EN kilometer!
Hvor mange mennesker møder du så
gående?
på cykel?
i Bil ?
i Bus?
i Tog?
Til Hest?
ALLE skal tælles MED
Så hvor meget OPMÆRKSOMHED vil du give DIT firma?
JEG HAR.
FAKTA.
Bilens Data: Mercedes Benz C 200 Cdi Be. St. car.
Områder der køres i: Der køres over hele Danmark, mest i Sydjylland, Midtjylland og Fyn
Km. Pr. År: Der Køres MINDST 180.000 Km. Pr. År.
Dage der køres: Der køres 365 dage om året.
Tegningsperiode: Der kan tegnes aftale for 1, 2, 3 el 4 år. (forudbetalt).
Pris: Efter aftale.
Jeg ved med sikkerhed.
når jeg har kørt i et år, er min bil set MINDST 5 Millioner gange.
Nu kommer DIT VALG – DIN BESLUTNING
Kunne det være interessant for dit firma at købe en reklame på min bil og blive set mindst 5 millioner gange om året.
Det er jo DIG der vælger om du vil vise den frem.
Men tænk dig nu om, så du den taxa eller læste du avisen?.
og hvad husker du?
Kontakt mig med en privat besked hvis det gir mening for DIG og DIT FIRMA
Hilsen
Lars