Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
1 Besvarelser

Udstyr til Håndværkerrengøring

Indlægaf bubber » 26 jul 2014, 22:27

Hej

Er der noget bestemt udstyr man skal bruge ift. håndværkerrengøring? Og hvad skal man bruge af udstyr? Hvor mange m2 pr. time kan man nå?

Bestemt slags støvsuger, moppe/gulvvaskemaskine osv. Det er en skole i 2 bygninger, ca. 1500 m2. En del rum på 70 m2 og et stort fællesrum på 200 m2. Jeg ved der er meget beskidt/støvet efter håndværkere og malerester på vinduerne.

Håber nogle kan hjælpe mig med lidt info.

Mvh
Bubber
Brugeravatar
bubber

Re: Udstyr til Håndværkerrengøring

Indlægaf axson » 30 jul 2014, 07:22

Hej Bubber.

Har lavet meget håndværkerrengøring, dengang jeg arbejdede i et rengøringsselskab, og det hørte til sjælenhederne at vi brugte gulvvaskemaskine. Men generelt skal du bruge en god støvsuger (GD930 f.eks.), spand, mopper, grundrens, masser af klude og svampe, og vinduespudserudstyr + skraber til malingen på ruderne. Så der er ikke noget specielt som sådan i det. Husk også masser af sække, hvis der stadig er meget affald. Hvor meget du kan nå pr. time er svært at sige - kommer helt an på hvor "slemt" det. Er der rigtig meget maling på ruderne, ville jeg måske overveje at skille tilbuddet i 2 - så vinduerne kommer for sig.

Håber det kunne bruges til noget.
Med venlig hilsen

Max Jakobsen
Axson Clean Solutions ApS

Silovej 1, 2690 Karlslunde
T. 56283278, F. 56283279, M. 40852020
Mail. mj@axson.dk, http://www.axson.dk
Brugeravatar

axson

Geografisk sted: Silovej 1, 2690 Karlslunde
Firma: Axson Clean Solutions ApS
Telefon: 40852020