Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
1 Besvarelser

Udstyr til Håndværkerrengøring

Indlægaf bubber » 26 jul 2014, 22:27

Hej

Er der noget bestemt udstyr man skal bruge ift. håndværkerrengøring? Og hvad skal man bruge af udstyr? Hvor mange m2 pr. time kan man nå?

Bestemt slags støvsuger, moppe/gulvvaskemaskine osv. Det er en skole i 2 bygninger, ca. 1500 m2. En del rum på 70 m2 og et stort fællesrum på 200 m2. Jeg ved der er meget beskidt/støvet efter håndværkere og malerester på vinduerne.

Håber nogle kan hjælpe mig med lidt info.

Mvh
Bubber
Brugeravatar
bubber
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25 jul 2014, 19:40

Re: Udstyr til Håndværkerrengøring

Indlægaf axson » 30 jul 2014, 07:22

Hej Bubber.

Har lavet meget håndværkerrengøring, dengang jeg arbejdede i et rengøringsselskab, og det hørte til sjælenhederne at vi brugte gulvvaskemaskine. Men generelt skal du bruge en god støvsuger (GD930 f.eks.), spand, mopper, grundrens, masser af klude og svampe, og vinduespudserudstyr + skraber til malingen på ruderne. Så der er ikke noget specielt som sådan i det. Husk også masser af sække, hvis der stadig er meget affald. Hvor meget du kan nå pr. time er svært at sige - kommer helt an på hvor "slemt" det. Er der rigtig meget maling på ruderne, ville jeg måske overveje at skille tilbuddet i 2 - så vinduerne kommer for sig.

HÃ¥ber det kunne bruges til noget.
Med venlig hilsen

Max Jakobsen
Axson Clean Solutions ApS

Silovej 1, 2690 Karlslunde
T. 56283278, F. 56283279, M. 40852020
Mail. mj@axson.dk, http://www.axson.dk
Brugeravatar

axson
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: 02 aug 2012, 07:59
Geografisk sted: Silovej 1, 2690 Karlslunde
Firma: Axson Clean Solutions ApS
Telefon: 40852020


cleco samarbejder med:

cron