Luk reklame

Her er "ikke emnerelevant snak" mere end velkommen. Tal om løst og fast med dine rengøringsbeslægtede kolleger.
1 Besvarelser

rengøring

Indlægaf Kaiser2300 » 25 aug 2014, 11:02

Goddav Cleco Medlemmer

Jeg har været i rengøringsbranchen i snart 15 år og primært været underleverandør, men det går altså drastisk ned ad bakke mht kunder, dels fordi marked har ændret sig gevaldigt samt priser og timer for pågældende opgaver man får tilbudt nu om dage er så lav at man er ude i fumlerier hvis man siger ja:(
Så jeg vil høre jer fagfolk, kolgehoveder hvordan man skal får mere salg. Jeg har prøvet nu i flere måneder med at headhunte en god sælger men udenheld. Anbefallinger & råd søges simpelthen?

Mvh
kaiser
www.der-rengoering.dk
25322222
Brugeravatar
Kaiser2300
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 25 aug 2014, 10:34
Geografisk sted: stor københavn

Re: rengøring

Indlægaf Tovholder » 13 nov 2014, 17:45

Hej Kaiser

Jamen det er også blevet meget sværere at få nye kunder. Alle i branchen kæmper for at få nye kontrakter hævet hjem og desværre bliver man også mere skarpe på prisen.. Så skarp at det faktisk er ved at være svært at nå tingene hvis man er menneskelig.

Mange større rengøringsselskaber begynder at gå fra at benytte underleverandører da der har været den ene dårlige sag efter den anden relateret til underleverandører. Derfor tror jeg også det er meget besværligt at finde gode opgaver nu om dage. Min chef bruger også eget personale efter han har brændt nallerne et par gange med underleverandører. Dermed ikke sagt at der ikke er gode underleverandører derude men desværre har man som underleverandør fået et dårligt ry.

Jeg vil foreslå dig at komme ud og banke på nogle døre og forsøge at få dine egne kunder. Det er en hård proces men i sidste ende er det nok der du får stort succes. Blot min holdning :)

Hej derude
MVH Tovholder i rengøringsvirksomhed
Brugeravatar
Tovholder
 
Indlæg: 41
Tilmeldt: 20 sep 2012, 09:00


cleco samarbejder med:

cron