Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
0 Besvarelser

Mulig underleverandør på Sjælland

Indlægaf København816 » 20 okt 2016, 09:54

Hej

Jeg vil rigtig gerne starte et lille rengøringsfirma op. Lige pt. arbejder jeg i Netto og har gjort det i snart 4 år. Min stilling lige nu er, som leder og min erfaring med Netto giver mig den fordel i rengøringsbranchen. Som leder i Netto skal har mine opgaver været at feje, moppe og køre gulvvasker over gulvet. Ud over disse opgaver har jeg skulle tørre borde, vaske op og gjort rent på toiletter som en del af mit job. Det har givet mig et stort indblik i rengøringsbranchen og jeg vil rigtig gerne arbejde videre og starte et lille firma op selv sammen med min far. Jeg er rigtig god, at arbejde sammen med, i og med jeg er mødestabil og ansvarsbevidst og har desuden i min 4 års arbejdstid Netto, aldrig meldt mig syg.

Jeg har min egen bil, bor i hovedstadsområdet og er til at starte med, på udkig efter at gøre rent steder om aftenen/natten og om morgenen. Det skal være virksomheder/intuitioner, hvor jeg kan gøre rent, mens de har lukket. Jeg vil sammen med min far sørge for et godt stykke arbejde, hvor jeg vil arbejde hårdt for, at levere et godt stykke arbejde.

Jeg vil rigtig gerne høre om, at der er nogen der er interesserede i evt. at have os som underleverandører, for så vil jeg oprette mit eget lille firma.
Brugeravatar
København816
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20 okt 2016, 09:50


cleco samarbejder med:

cron