Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
4 Besvarelser

Lugtende mopper

Indlægaf cleanchauf » 01 mar 2017, 10:29

Hej alle

Da jeg i mit arbejde for en lokal rengøringsvirksomhed kører mange mopper og klude ud til kunder, og der oftes kun leveres på månedsbasis får jeg tit en melding om at mopperne godt kan lugte, specielt hvis der har været en anelse fugt i mopperne, jeg har meldt dette tilbage til dem der klare vask og tørring af mopper og klude og de siger at dette kan de ikke rigtigt gøre så meget ved ud over hvad de gør i forvejen, i min fritid har jeg kikket på priser på et tørreskab og kan se de er meget dyre, så derfor vil jeg ikke give chefen det foreslag at købe et.

Er der nogen der kan komme med alternative foreslag til hvad der kan gøres så man er sikker på at specielt mopperne er knastøre?

Mvh
En lidt frustreret chaufør
Mvh
CleanChaufføren
Brugeravatar
cleanchauf
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:40

Re: Lugtende mopper

Indlægaf Fiber » 03 mar 2017, 08:34

Hej CleanChaufføren

Hvilken type mopper er det at du køre med er det microfibermopper eller drypmopper?
Der er jo forskel på hvor hurtigt og hvor godt de 2 typer tørrer og dermed også forskel på hvilket program man skal bruge på evt. tørretumbler.

Har i prøvet at få fat i affugterposer? ellers så prøv at se denne: https://www.conradelektronik.dk/?websale8=conrad-dk&pi=1095073&ws_tp1=cp&ref=PLA_Hus&subref=1095073&utm_source=PLA_Hus&utm_medium=PLAfeed&utm_campaign=PLA_Hus_feed&utm_content=1095073&gclid=CIK9iproudICFRNlGQodbJ8NjA

den er godt nok beregnet til biler, men kan jo være at den også kan bruges til mopper.
Mvh
Fiber
Fiber ApS
Brugeravatar

Fiber
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 13 aug 2012, 14:53
Geografisk sted: Odense
Firma: Fiber ApS
Telefon: 41675920

Re: Lugtende mopper

Indlægaf cleanchauf » 06 mar 2017, 09:38

Hej Fiber

Vi bruger drypmopper og ja de er meget længe om at blive knas tørre.

Tak for link, jeg vil prøve at foreslå det for chefen, man kan jo altid starte med en og se om det er noget der giver et resultat.
Mvh
CleanChaufføren
Brugeravatar
cleanchauf
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:40

Re: Lugtende mopper

Indlægaf Fiber » 09 mar 2017, 09:36

Hej CleanChaufføren

Det var så lidt, håber at du kan overtale chefen, ellers kunne det måske være en ide at have mange flere mopper, sådan at I er sikre på at de er knas tørre dem du kører ud, og at de andre kan nå at blive tørre inden de skal pakkes og køres ud.

kig gerne forbi http://www.fiberaps.dk/ og få et godt tilbud på storkøb.


Mvh
Fiber ApS
Mvh
Fiber
Fiber ApS
Brugeravatar

Fiber
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 13 aug 2012, 14:53
Geografisk sted: Odense
Firma: Fiber ApS
Telefon: 41675920

Re: Lugtende mopper

Indlægaf cleanchauf » 16 mar 2017, 12:38

Hej Fiber

Jeg har snakket med chefen og han var mere villig til at lave en lille prøve med affugterpuden end i at investere en hel masse penge i mange flere mopper, så nu må vi se hvordan det lille forsøg kommer til at gå.

Mange tak for indslaget.

God dag
Mvh
CleanChaufføren
Brugeravatar
cleanchauf
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:40


cleco samarbejder med:

cron