Luk reklame

3 Besvarelser

Nye vaskemaskiner

Indlægaf Svendsens » 10 mar 2017, 11:01

Hej

Jeg har 2 efterhånden meget slidte vaskemaskiner, hvor det er et spørgsmål om tid før de dør helt ud.

Jeg tænker så på om jeg skal investere i industrivaskemaskiner eller om jeg skal fortsætte med de almindelige maskiner jeg jeg har brugt løbende i nu godt 5 år eller mere.

Hvad kan I komme med af anbefalinger på maskiner både industri og almindelige?


Hav en god dag og en god weekend
Mvh
Svendsens
Brugeravatar
Svendsens
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27 jun 2012, 14:51

Re: Nye vaskemaskiner

Indlægaf cleanchauf » 13 mar 2017, 13:30

Hej Svendsens

Det kommer an på hvor meget du vasker og hvor ofte du får kørt mopper ud, og hvor meget der skal leveres hvert sted, er det få gange og få antal, vil jeg foreslå ganske almindelige vaskemaskiner, men er det rigtig meget så vil jeg til gengæld forslå industrimaskiner.

God dag
Mvh
CleanChaufføren
Brugeravatar
cleanchauf
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:40

Re: Nye vaskemaskiner

Indlægaf Tovholder » 14 mar 2017, 20:55

Hej Svendsen

Som chahufføren anfører så handler det meget om hvor meget og hvor tit i vasker mopper. Men professionelle maskiner koster en del mere en normalt husholdningsmaskiner og de kan typiske holde i op mod 2-3 år. Dvs. Et sæt med 1 vaskemaskine og tørretumbler til 5.000 kr. I f.eks Elgiganten, så er man altså kørende de næste par år til billig penge. Så skal man selvfølgelig huske at se EL forholdet og kapacitetsniveau.

God aften
MVH Tovholder i rengøringsvirksomhed
Brugeravatar
Tovholder
 
Indlæg: 41
Tilmeldt: 20 sep 2012, 09:00

Re: Nye vaskemaskiner

Indlægaf Ralf » 15 mar 2017, 10:23

Hej Svendsen

jeg vil som chaufføren og Tovholderen også anbefale dig at tage husholdningsmasknierne, den evt. ekstra kapacitet der vil kunne være i en 1 eller 2 industrimaskiner, kan løses billigere med et ekstra sæt husholdningsmaskiner billigere hos enten Elgiganten eller Power.
Mvh
Ralf
Brugeravatar

Ralf
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: 17 jul 2012, 10:17


cleco samarbejder med:

cron