Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
4 Besvarelser

Tiulbudsgivning

Indlægaf Svend » 08 mar 2017, 10:11

Hej Alle på cleco

Da jeg gerne vil have mit lille firma til at vokse bruger jeg meget tid til at tage ud til møder med potentielle kunder, og det gør at jeg oftest sidder ud til sent på aftenen og laver tilbudende i word og excel og regner igen og igen for at være sikker på at jeg ikke taber penge på at give og få disse som kunder.

Er der nogen der ved om der findes et system derude der går det nemmere og er meget billigt?

det ville være rart at have tid og overskud til familien og vennerne.

God dag derude
Mvh
Svend
Med det lidt større rengøringsfirma
Brugeravatar

Svend
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 08 aug 2012, 15:20

Re: Tiulbudsgivning

Indlægaf Jens » 10 mar 2017, 09:27

Hej Svend

Jeg har hørt at clebiz.dk skulle være rigtig godt, jeg har selv lige tilmeldt mig 14 dages gratis prøve for at se det an, og vil bruge min weekend på at sidde og kigge det igennem, sådan at jeg har givet det en chance og se om det virkelig er det jeg hører.
Glæder mig til at se det an.

Go' dag
Mvh
Jens' hjemmeservice
Brugeravatar
Jens
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 17 jul 2012, 10:12

Re: Tiulbudsgivning

Indlægaf JB & Service » 14 mar 2017, 21:07

Yep. Bruger også clebiz. Det er rigtigt godt og nemt. Prøv det af. Du vil ikke fortryde. Og så er det også billigt.
MVH

JB & Service
Rengøring til private
Brugeravatar

JB & Service
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 29 jan 2013, 07:25

Re: Tiulbudsgivning

Indlægaf cleanchauf » 15 mar 2017, 09:38

Hej Svend

Jeg har hørt at min chef han også bruger clebiz og at det har givet en bedre hitrate i forhold til at få flere kunder ind, siden han er begyndt at bruge clebiz.
Mvh
CleanChaufføren
Brugeravatar
cleanchauf
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:40

Re: Tiulbudsgivning

Indlægaf Svend » 24 mar 2017, 09:07

Hej

Jeg vil prøve at se hvad clebiz er for noget og se om det er noget for mig, jeg siger mange tak for input.
Mvh
Svend
Med det lidt større rengøringsfirma
Brugeravatar

Svend
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 08 aug 2012, 15:20


cleco samarbejder med:

cron