Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
2 Besvarelser

Optimering af kørsel

Indlægaf cleanchauf » 12 okt 2018, 09:18

Hej cleco

Jeg søger tips og råd til den bedst mulige måde at optimere sin kørsel af mopper og klude både i små geografiske områder og på de større geografiske områder.

Jeg er nemlig ikke sikker på om jeg har fået den mest optimale ruteplan når jeg hver uge skal levere mopper.

Når jeg får min ugeplan, går jeg på googlemaps og taster adresserne ind og ud fra det planlægger jeg så min rute, jeg er dog efter noget tid kommet i tvivl om der findes en bedre eller mere optimal måde at planlægge sin kørsel på?
Mvh
CleanChaufføren
Brugeravatar
cleanchauf
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27 jun 2012, 15:40

Re: Optimering af kørsel

Indlægaf Inspektøren » 15 okt 2018, 15:28

Hej chauffør.

Planlægger du selv din rute ? hos os får man en rute planlagt af drifsleder eller inspektør.

Du skal køre tingene og ikke planlægge dem vil jeg mene. det må være kontorets opgave.

Hilsen majbritt
Brugeravatar
Inspektøren
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 17 jul 2012, 15:02

Re: Optimering af kørsel

Indlægaf Svend » 25 okt 2018, 08:01

Hej CleanChaufføren

Er det store ruter du har eller hvorledes?

Hos os der er ruterne delt ind i områder ved hjælp af post nr. og derfra skrevet på liste ud fra placering i henhold til hinanden og fra vores vaskeri, med det sted der ligger længst væk først og det får chaufføren så ud til sig, sådan at han bare skal pakke og køre.

Og på de største kunder der har vi en aftale om at der har vi installeret vaskemaskine og tørretumbler, så det kun er de små og mindre kunder der skal laveres til.

God dag
Mvh
Svend
Med det lidt større rengøringsfirma
Brugeravatar

Svend
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 08 aug 2012, 15:20


cleco samarbejder med:

cron