Luk reklame

2 Besvarelser

Re: Messer

Indlægaf Tovholder » 09 feb 2013, 09:49

Hej kære Louise

Der er jo selvfølgelig den helt store messe hvert andet år i amsterdam. Issa Interclean som er verdens største rengøringsmesse, hvor leveredanører, eksperter osv. dukker op.
Det koster ikke noget at melde sig til medmindre du ønsker en stand derover;)

Du kan se mere på http://www.issainterclean.com/amsterdam ... fault.aspx

Rigtig god weekend.
MVH Tovholder i rengøringsvirksomhed
Brugeravatar
Tovholder
 
Indlæg: 41
Tilmeldt: 20 sep 2012, 09:00

Re: Messer

Indlægaf Rengøringskonsulent » 11 feb 2013, 00:14

Hej Louise

I forlængelse af Tovholders indlæg, kan jeg oplyse at du kan finde rigtige mange af Issaintercleans messer på http://www.issa.com

Issa holder flere interclean messer over hele verden herunder USA, Mexico, Polen osv.

Blot til info !

MVH

Rengøringskonsulent
Brugeravatar

Rengøringskonsulent
 
Indlæg: 56
Tilmeldt: 23 jan 2013, 20:52
Geografisk sted: Solrød

Re: Messer

Indlægaf DanPlan » 05 mar 2013, 18:23

Hej Louise

Såfremt du er medlem af Dansk Rengøringsteknisk Forening afholder der 2 seminarer hvert år: et om foråret (det bliver faktisk afholdt i dag og i morgen) og ét om efteråret.

Ved efterårsseminaret er der hvert år en lille messe, hvor alle der vil betale for en stand deltager. Der finder du både remedier, kemi, computerprogrammer, måtter, gulvfirmaer og meget mere. Der diskes endvidere om med gode og meningsfulde indlæg.

Håber du kunne få lyst til at gå ind på hjemmesiden og læse lidt om disse aktiviteter.

Som indspark til sidst vil jeg da lige nævne at ved sidste års amsterdammesse var jeg med foreningen, som havde sørget for flybilleter, hotel, transport til og fra lufthavn og messecenter, middag om aftenen begge dage, diverse hyggelige arrangementer på messen - det var en fantastisk tur med mange gode oplevelser og med godt samvær med kolegaer på tværs af branchen. Det kan anbefales at man melder sig ind.

Inden du gør evt. gør det, så ring lige til mig for jeg har lige en lille anbefaling.

Mvh
DanPlan - 2241 8393
Med venlig hilsen
Danplan

Juanitta Lenskjold
danplan@danplan.eu
Brugeravatar

DanPlan
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 24 sep 2012, 10:50
Geografisk sted: Hillerød
Firma: DanPlan
Telefon: 22418393


cleco samarbejder med:

cron