Luk reklame

Har du forskellige opgaver du ikke kender løsningen til? Her deler vi rengøringstips – og tricks!
6 Besvarelser

Tilbud til skole

Indlægaf Jeppe » 05 mar 2013, 11:45

Hej Alle

Efter min senest hændelse med vaskemaskine problemet som underleverandør har jeg taget kampen op som hovedleverandør og prøvet at fiske lidt kunder op :)

jeg har været ude at besigtige en lille privat skole som skal have et tilbud på daglig rengøring.

jeg har følgende spørgsmål :

- Skal tilbuddet regnes ligesom alle andre tilbud bliver beregnet ?
- Der skal en vaskemaskine på pladsen. Skal jeg selv betale for den eller er det normalt at kunden betaler den ?
- Hvad ligger timeprisen på ved en skole ?
- De har en fritidsordning som holder åben flere end skolen. Skal det med i tilbuddet eller skal det opdeles separat ?
- De ønske en hovedrengøring sommeferien som skal være med i prisen. Hvordan regner man lige det ud ? foruden at sætte nogle timer af til det ?

Håber på noget hjælp :?
med venlig hilsen

Jeppe Simonsen
Brugeravatar
Jeppe
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 07 feb 2013, 14:50

Re: Tilbud til skole

Indlægaf DanPlan » 05 mar 2013, 18:06

Hej Jeppe

Der er lige et par faldgruber du skal være opmærksom på. Bl.a. det med om du skal dividerer med 12 måneder. Det skal man som regel når det er offentlige kontrakter men langt fra altid når det er en privat skole.

Jeg står gerne til din rådighed og du er velkommen til at ringe til mig i morgen eftermiddag på tlf. 2241 8393, så kan vi lige tale sammen om de ting du skal være opmærksom på.

Mvh
DanPlan
Med venlig hilsen
Danplan

Juanitta Lenskjold
danplan@danplan.eu
Brugeravatar

DanPlan
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 24 sep 2012, 10:50
Geografisk sted: Hillerød
Firma: DanPlan
Telefon: 22418393

Re: Tilbud til skole

Indlægaf Laila » 05 mar 2013, 19:42

Hallo jeppe
Smart at få tegninger af skolen selv. Multi mega penge at spare dyrt at skulle købe dem :twisted:

Laila
Laila
Brugeravatar
Laila
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 04 mar 2013, 22:36

Re: Tilbud til skole

Indlægaf Ralf » 05 mar 2013, 21:52

Hej Jeppe

Typisk er SFO delen på flere dage end skoledagene. Det skal du lige sikre dig.
Mvh
Ralf
Brugeravatar

Ralf
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: 17 jul 2012, 10:17

Re: Tilbud til skole

Indlægaf S M P Rengøring ApS » 06 mar 2013, 00:11

Hej Jeppe.

Det koster selvfølgelig lidt at få lavet tegninger. Men hvis du skal udstille dig som en seriøs virksomhed er det vigtigt at du kan levere noget professionelt materiale med tegninger, lokalfortegnelser mv. med dit eget brevpapir.. Tegningsformatet er ikke sådan lige til.. Her kan jeg klart anbefale Danplan til både det grafiske setup samt levering af konkurrence dygtige tegninger til en fornuftig
pris!

Held og lykke med opgaven:)
Med venlig hilsen



Fiaz Ul-Hassan
Direktør
Brugeravatar

S M P Rengøring ApS
 
Indlæg: 85
Tilmeldt: 10 sep 2012, 13:29
Geografisk sted: 5000 Odense C.
Firma: S M P Rengøring ApS
Telefon: 21 40 91 70

Re: Tilbud til skole

Indlægaf Jeppe » 11 mar 2013, 15:50

Hej Alle

Tak for jeres svar og ideer.


Jeg har i første omgang regnet tilbud og alt ud selv. Jeg har fået lov til at bruge de eksisterende tegninger fra tidligere rengøringsfirma. Så det arbejder jeg lige med i første omgang.

Jeg skriver igen, hvis jeg skulle løbe ind i flere ting. Evt. tager jeg kontakt til dig Danplan.

God dag til alle
med venlig hilsen

Jeppe Simonsen
Brugeravatar
Jeppe
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 07 feb 2013, 14:50

Re: Tilbud til skole

Indlægaf Laila » 12 mar 2013, 23:28

Hallo Jeppe

Du er for sej ;)

Laila
Laila
Brugeravatar
Laila
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 04 mar 2013, 22:36


cleco samarbejder med:

cron