Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

Danmark-Holstebro: Rengøring - 540227-2019

Danmark-Holstebro: Rengøring

2019/S 220-540227

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn og adresser
Officielt navn: NordVestBO
Postadresse: Nørregade 57
By: Holstebro
NUTS-kode: DK041
Postnummer: 7500
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Blæsbjerg (på vegne af ordregiver)
E-mail: pia.blaesbjerg@d-s-r.dk
Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.nordvestbo.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/Co ... ndex/81223

I.2)
Information om fælles indkøb
I.4)
Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5)
Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Administration af lejeboliger mv
Del II: Genstand

II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Rengøringsservice (trappevask mv) - NVB

II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90910000
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Rengøringsservice (trappevask) og vinduespolering for ca. 40 afdelinger under NordVestBO i hhv Holstebro (3 option), Struer (option) og Ulfborg (option), derudover omfattes administrationsbygninger, 1 plejehjem (option) og 1 lægehus (option). Udbydes samlet i en delaftale. Rengøringsservice omfatter indvendig lokalerengøring, herunder trappevask og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Vinduespolering omfatter polering af ind- og udvendigt facadeglas og internt glas. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af eksterne leverandører – dog ikke på lokationer i Stuer, hvor det er eget personale (udbuddets omfang fremgår af bilag A til nærværende udbudsbetingelser). Vinduespolering bliver på nuværende tidspunkt udført af eksterne leverandører (udbuddets omfang fremgår af bilag A til nærværende udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse.

II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911300
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:
Holstebro, Struer og Ulfborg

II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Rengøringsservice (trappevask) og vinduespolering for ca. 40 afdelinger under NordVestBO i hhv Holstebro (3 option), Struer (option) og Ulfborg (option), derudover omfattes administrationsbygninger, 1 plejehjem (option) og 1 lægehus (option). Udbydes samlet i en delaftale. Rengøringsservice omfatter indvendig lokalerengøring, herunder trappevask og rengøringsrelaterede serviceopgaver. Vinduespolering omfatter polering af ind- og udvendigt facadeglas og internt glas. Rengøringsservice bliver på nuværende tidspunkt udført af eksterne leverandører – dog ikke på lokationer i Stuer, hvor det er eget personale (udbuddets omfang fremgår af bilag A til nærværende udbudsbetingelser). Vinduespolering bliver på nuværende tidspunkt udført af eksterne leverandører (udbuddets omfang fremgår af bilag A til nærværende udbudsbetingelser). Kontraktbilag 3: Kravspecifikation indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse.

II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Der er optioner på diverse time- og enhedspriser på ekstraopgaver. De fremgår af kravspecifikation for ekstraopgaver.

3 afdelinger i Holstebro samt afdelingerne i Struer og Ulfborg er medtaget som option.

Der kan desuden være mindre optioner i form af rengøringsrelaterede serviceopgaver. Disse fremgår af udbudsmaterialets kalkulationsoplysningsskemaer som tilkøbsydelser.

II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Ansøger bedes orientere sig om de samlede krav til ansøgning om prækvalifikation, som fremgår af afsnit 3 og 4 i Kontraktbilag 2: Udbudsbetingelser.

For afdelingerne i Struer er der krav om virksomhedsoverdragelse iht. ”Bekendtgørelse af lov om lønmodtagers retsstilling ved virksomhedsoverdragelse” (LBK nr. 710 af 20.8.2002)

Del IV: Procedure

IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 184-448272
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:
Rengøringsservice (trappevask mv) - NVB

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1)
Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3)
Yderligere oplysninger:
Udbuddet annulleres idet, der blot var 2 konditionsmæssige ansøgninger, hvilket ordregiver vurderer ikke er tilstrækkelig konkurrence.

Opgaven vil umiddelbart blive genannonceret

VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Der er intet mæglingsorgan i Danmark.
By: x
Land: Danmark
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til § 7 i Lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr 593 af 2.6.2016 - kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.

VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/11/2019

kilde: ted.europa.eu


cleco samarbejder med:

cron