Danmark-Frederiksberg: Vinduespudsning
2018/S 147-337115
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Legal Basis:
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn og adresser
Copenhagen Business School Handelshøjskolen
19596915
Solbjerg Plads 3
Frederiksberg
2000
Danmark
Kontaktperson: Sandra Strand
Telefon: +45 38154285
E-mail: sas.legal@cbs.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81326803.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.cbs.dk/
I.2)
Information om fælles indkøb
I.4)
Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5)
Hovedaktivitet
Uddannelse
Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Rengøring og vinduespolering - Delaftale 2 Vinduespolering
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90911300
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
CBS (herefter ordregiver) har besluttet at gennemføre udbud af rengøring og vinduespolering.
Udbuddet gennemføres som begrænset udbud og består af en prækvalifikationsfase og en tilbudsfase.
Ordregiver opfordrer firmaer til at søge om at blive prækvalificeret til at deltage i selve udbudsprocessen. Ordregiver agter at invitere 6 tilbudsgivere, på hver af de 2 delaftaler, på baggrund af prækvalifikationen.
Nærværende udbudsbetingelser indeholder en opsummering af genstanden for nærværende udbud, betingelserne for at afgive tilbud på den udbudte kontrakt, samt en beskrivelse af procedurens forløb.
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 5 600 000.00 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Rengøring
Delkontraktnr.: delaftale 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90910000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:
Frederiksberg
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Rengøring.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 60 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Se udbudsbetingelser
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Vinduespolering
Delkontraktnr.: Delaftale 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911300
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:
Frederiksberg
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Vinduespolering.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitetskontrol, afvigelsesprocedurer og rapportering / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Se udbudsmaterialet
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 054-119704
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Den ordregivende myndighed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af forhåndsmeddelelsen ovenfor
Del V: Kontrakttildeling
Delkontraktnr.: delaftale 1
Betegnelse:
Rengøring og vinduespolering - Delaftale 2 Vinduespolering
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
02/07/2018
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
Anders Andersens Rengøring
Rugvænget 40
Taastrup
2630
Danmark
Telefon: +45 43999999
E-mail: info@aaren.dk
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 6 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 5 600 000.00 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/08/2018
Kilde ted.europa.eu