Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

Danmark-Glostrup: Rengøring - 401700-2018

Danmark-Glostrup: Rengøring

2018/S 177-401700

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn og adresser
Fødevarestyrelsen
62534516
Stationsparken 31-33
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Rawand Sabir
Telefon: +45 72276565
E-mail: RAWSA@fvst.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.foedevarestyrelsen.dk/Sider/forside.aspx

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/Co ... dex/322057

I.2)
Information om fælles indkøb
I.4)
Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Del II: Genstand

II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Rammeaftale om rengøring og desinfektion efter udbrud af en husdyrsygdom

Sagsnr.: 2017-14-81-05419
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90910000
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Efter udbrud af en smitsom husdyrsygdom bliver de modtagelige dyr for sygdommen aflivet og destrueret. Herefter bliver der gennemført en indledende rengøring og desinfektion, hvilket som regel gennemføres af Beredskabsstyrelsen i samarbejder med Fødevarestyrelsen. Denne indledende rengøring er ikke omfattet af den udbudte ydelse. Efter den indledende rengøring og desinfektion gennemføres den endelige rengøring og desinfektion, som næsten altid udføres af et rengøringsfirma. Det er denne rengøring og desinfektion, der er den udbudte ydelse. Omfanget af rengøring og desinfektion kan variere alt efter størrelsen på den landbrugsejendom, der skal rengøres og desinficeres.

II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 200 000 000.00 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911200
90913100
90913200
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Efter udbrud af en smitsom husdyrsygdom bliver de modtagelige dyr for sygdommen aflivet og destrueret. Herefter bliver der gennemført en indledende rengøring og desinfektion, hvilket som regel gennemføres af Beredskabsstyrelsen i samarbejder med Fødevarestyrelsen. Denne indledende rengøring er ikke omfattet af den udbudte ydelse. Efter den indledende rengøring og desinfektion gennemføres den endelige rengøring og desinfektion, som næsten altid udføres af et rengøringsfirma. Det er denne rengøring og desinfektion, der er den udbudte ydelse. Omfanget af rengøring og desinfektion kan variere alt efter størrelsen på den landbrugsejendom, der skal rengøres og desinficeres.

II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure

IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 045-098437
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:
Rammeaftale om rengøring og desinfektion efter udbrud af en husdyrsygdom

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
05/09/2018
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
Recover Nordic
35041699
Avedøreholmen 95
Hvidovre
2650
Danmark
Telefon: +45 70100888
E-mail: jesper.nielsen@recovernordic.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse: http://www.recovernordic.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 200 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 200 000 000.00 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:
Rammeaftale om rengøring og desinfektion efter udbrud af en husdyrsygdom

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
05/09/2018
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
SSG A/S
19440834
Knapholmen 4
Herlev
2730
Danmark
Telefon: +45 61959825
E-mail: brian.andersen@ssg.dk
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 200 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 200 000 000.00 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3)
Yderligere oplysninger:
Den i pkt. II.1.7) og pkt. V.2.4) angivne værdi Fødevarestyrelsens estimat af Rammeaftalens maksimale værdi. Den økonomiske værdi af aftalen er uforudsigelig, da smittespredning af smitsomme husdyrsygdomme kan ske med luften, flytning af dyr m.v., hvilket ikke kan forudses eller estimeres mere nøjagtigt.

VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på http://www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på http://www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk/

VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/09/2018

Kilde: ted.europa.eu


cleco samarbejder med:

cron