Danmark-Haderslev: Vinduespudsning
2020/S 022-049081
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn og adresser
Officielt navn: Haderslev Kommune
CVR-nummer: 29189757
Postadresse: Gåskærgade 26-28
By: Haderslev
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6100
Land: Danmark
Kontaktperson: Majbritt Frødstrup
E-mail: mare@haderslev.dk
Telefon: +45 21621870
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.haderslev.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/Co ... dex/337815
I.2)
Information om fælles indkøb
I.4)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Udbud af vinduespolering genudbud november 2019
Sagsnr.: 19/52613
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90911300
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Udbuddet vedrører levering af vindespolering til Haderslev Kommune. Dette udbud erstatter et lignende udbud i august 2019, som måtte annulleres på grund af en procedurefejl fra ordregivers side. I materialet anvendes udtrykket vinduespolering. Dette dækker over vinduespolering eller vask med vaskeanlæg.
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 675 000.00 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911300
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Udbuddet vedrører levering af vindespolering til Haderslev Kommune. Dette udbud erstatter et lignende udbud i august 2019, som måtte annulleres på grund af en procedurefejl fra ordregivers side. I materialet anvendes udtrykket vinduespolering. Dette dækker over vinduespolering eller vask med vaskeanlæg.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Tilbudte udførelsesmetode / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Enkelte adresser er med som option.
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 221-542152
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling
Kontraktnr.: 1
Betegnelse:
Udbud af vinduespolering genudbud november 2019
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
28/01/2020
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Anders Andersen's Rengøring
CVR-nummer: 40319328
Postadresse: Rugvænget 40
By: Taastrup
NUTS-kode: DK012
Postnummer: 2630
Land: Danmark
E-mail: info@aaren.dk
Telefon: +45 43999999
Internetadresse: http://www.aaren.dk
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 675 000.00 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/01/2020
Kilde: ted.europa.eu