Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

Danmark-København: Rengøring af lokaler 039391-2018

Danmark-København: Rengøring af lokaler

2018/S 019-039391

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn og adresser
Statens Serum Institut
46837428
Artillerivej 5
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Anja Nielsen
Telefon: +45 32683766
E-mail: aee@ssi.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ssi.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/Co ... dex/244516

I.2)
Fælles udbud
I.3)
Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentr ... 3013&B=SSI
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentr ... 3013&B=SSI
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4)
Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5)
Hovedaktivitet
Sundhed
Del II: Genstand

II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Rengøring af laboratorier og laboratorietilhørende faciliteter på Statens Serum Institut

Sagsnr.: 3766
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90911100
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Statens Serum Institut udbyder her opgave omhandlende rengøring af laboratorier og laboratorietilhørende områder. Opgaven indeholder rengøring i laboratorier, som ikke klassificeres, men der er også laboratorier og - tilhørende enheder som klassificeres og er underlagt GMP- og GMP-lignende krav. Tilbudsgiver skal kunne dokumentere væsentlig erfaring med rengøring indenfor disse områder, ligesom Tilbudsgivers personale skal kunne dokumentere opnået erfaring indenfor deres kompetencefelter. Der stilles krav om afgivelse af referencer indenfor området, etablering af kvalitetsstyringssystem, dokumenthåndteringssystemer, krav om kvalitets- og id-kontrol i Aftaleperioden.

II.1.5)
Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911200
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:
København.

II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Statens Serum Institut udbyder her opgave omhandlende rengøring af laboratorier og laboratorietilhørende områder. Opgaven indeholder rengøring i laboratorier som ikke klassificeres men der er også laboratorier og - tilhørende enheder som klassificeres og er underlagt GMP- og GMP-lignende krav. Tilbudsgiver skal kunne dokumentere væsentlig erfaring med rengøring indenfor disse områder, ligesom Tilbudsgivers personale skal kunne dokumentere opnået erfaring indenfor deres kompetencefelter. Der stilles krav om afgivelse af referencer indenfor området, etablering af kvalitetsstyringssystem, dokumenthåndteringssystemer, krav om kvalitets- og id-kontrol i Aftaleperioden.

II.2.5)
Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6)
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Der kan forlænges i 2 perioder á 12 måneder.

II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Der er krav om overholdelse af arbejdsklausul og overholdelse af krav til samfundsansvar. Til opgaven vil der blive fordret overholdelse af fortrolighedserklæring. Vindende tilbudsgivers personale skal ubetinget kunne opnå sikkerhedsgodkendelse hos PET. Der er ingen særlige krav til vaccinationer.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)
Betingelser for deltagelse
III.1.1)
Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:
Ordregiver skal udelukke en tilbudsgiver såfremt denne er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde. De frivillige udelukkelsesgrunde finder ligeledes anvendelse i nærværende udbud. Ansøger skal anføre de krævede informationer i det fælles europæiske udbudsdokument. Inden tildeling vil den Tilbudsgiver som Ordregiver agter at tildele nærværende opgave til, være forpligtet at tilsende understøttende dokumentation i form af:

- udvidet serviceattest,

- dokumentation for tegnet og ikrafttrådt erhvervsansvarsforsikring som anført i udbudsmaterialet,

- link til de 3 seneste afsluttede årsregnskaber eller fremsendelse af de anførte afsluttede årsregnskaber.

III.1.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3)
Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.2)
Kontraktbetingelser
III.2.1)
Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2)
Kontraktudførelsesvilkår:
Der er anført mindstekrav for såvidt angår det tiltænkte personales erfarenhed.

III.2.3)
Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure

IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4)
Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 084-163612
IV.2.2)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 22/02/2018
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3)
Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 22/08/2018
IV.2.7)
Betingelser for åbning af bud
Dato: 22/02/2018
Tidspunkt: 13:00
Sted:
Der er ikke adgang for Tilbudsgivere til at overvære åbning af tilbud.

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:
Der er ikke adgang for Tilbudsgivere til at overvære åbning af tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:
Medio 2022.

VI.2)
Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3)
Yderligere oplysninger:
Der opfordres til at Tilbudsgiver sikrer overensstemmelse med det uploadede og det fysisk indleverede materiale. Det er Tilbudsgivers ansvar at sikre denne overensstemmelse.

I fald der måtte være uoverensstemmelser vil det uploadede materiale have forrang for det fysisk indleverede.

Ordregiver forbeholder sig retten til at anvende udbudslovens § 159,5 hvis der er ansøgninger/tilbud der ikke opfylder udbudsmaterialets formelle krav. Der gøres særligt opmærksom på, at Tilbudsgiver ikke vil få adgang til at udarbejde et nyt tilbud.

VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: kflu@erst.dk
Internetadresse:www.kflu.dk

VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Der henvises til www.kflu.dk for nærmere information.

VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/01/2018
Kilde: ted.europa.eu


cleco samarbejder med:

cron