Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

Danmark-Kongens Lyngby: Rengøring af lokaler 442970-2017

Danmark-Kongens Lyngby: Rengøring af lokaler

2017/S 213-442970

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn og adresser
Handelsskolen København Nord
Lundtoftevej 93
Kongens Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Filip Lange
E-mail: mail@servicemaegleren.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/67294487.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.knord.dk/
I.1)
Navn og adresser
KNord
Lundtoftevej 9
Kongens Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Filip Lange
E-mail: mail@servicemaegleren.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.knord.dk
I.2)
Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4)
Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5)
Hovedaktivitet
Uddannelse
Del II: Genstand

II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Handelsskolen København Nord og Maskinmesterskolen København — Udbud af rengøring 2017.
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90911100
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Ovennævnte udbud af rengøring gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Handelsskolen København Nord og Maskinmesterskolen København.
Opgaven omfatter rengøring af uddannelsesfaciliteter (undervisnings- og administrationslok. m.m.) hos de to uddannelsesinstitutioner — i alt ca. 35 700 m² på følgende adresser:
· KNord, Trollesminde Allé 24, 3400 Hillerød
— KNord, Heimdalsvej 1, 3600 Frederikssund
— KNord, Lundtoftevej 93, 2800 Kongens Lyngby
— KNord, Hjortehøjsvej 1, 2800 Kongens Lyngby
— Maskinmester skolen, Gyrithe Lemches Vej 20, 2800 Kongens Lyngby.
Opgaven er opdelt i 2 delaftaler.
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 26 378 830.00 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delaftale 1
Delkontraktnr.: 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911100
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Ovennævnte udbud af rengøring gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Handelsskolen København Nord og Maskinmesterskolen København.
Opgaven omfatter rengøring af uddannelsesfaciliteter (undervisnings- og administrationslok. m.m.) hos uddannelsesinstitutionerne på følgende adresser:
· KNord, Trollesminde Allé 24, 3400 Hillerød
— KNord, Heimdalsvej 1, 3600 Frederikssund.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 45 %
Kvalitetskriterium - Navn: Organisering / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet.
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delaftale 2
Delkontraktnr.: 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911100
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Ovennævnte udbud af rengøring gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Handelsskolen København Nord og Maskinmesterskolen København.
Opgaven omfatter rengøring af uddannelsesfaciliteter (undervisnings- og administrationslok. m.m.) hos uddannelsesinstitutionerne på følgende adresser:
— KNord, Lundtoftevej 93, 2800 Kongens Lyngby
— KNord, Hjortehøjsvej 1, 2800 Kongens Lyngby
— Maskinmester skolen, Gyrithe Lemches Vej 20, 2800 Kongens Lyngby.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 45 %
Kvalitetskriterium - Navn: Organisering / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet.
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure

IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 087-169953
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:
Handelsskolen København Nord og Maskinmesterskolen København — Udbud af rengøring 2017
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
25/10/2017
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
RengøringsCompagniet A/S
Jernet 21
Kolding
6000
Danmark
Telefon: +45 22791179
E-mail: rccdan@mail.dk
Fax: +45 98163231
NUTS-kode: DK012
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 26 378 830.00 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3)
Yderligere oplysninger:
Rengøring udføres for nuværende i entreprise.
Leverandøren skal være villig til at indgå kontraktvilkår vedrørende sociale klausuler (yderligere specifikation vil fremgå af udbudsmaterialet).
Der kræves ingen retlig form, men såfremt tilbuddet afgives af et konsortium, skal der iblandt disse udpeges en ansvarlig leverandør, der tegner alle de bydende. Endvidere skal alle de bydende hæfte solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten. Der prækvalificeres 7 tilbudsgivere pr. delaftale. En ansøger kan udvælges til at byde på flere delaftaler.
Forud for aftaleindgåelsen, og senest ved underskrivelsen, skal den vindende leverandør fremlægge firmaattest samt skatteattest for moms og skat som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. For danske leverandører vil dette være dækket af en serviceattest, som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. Såfremt ansøger er et konsortium, skal disse oplysninger afgives for alle deltagere i konsortiet.
Ikrafttrædelse/varighed af kontrakt:
Kontrakten træder i kraft den 1.1.2018 og ophører uden yderligere meddelelse den 31.12.2020.
De første 3 måneder af Kontrakten betragtes som en prøveperiode. Ordregiver kan i prøveperioden opsige Kontrakten med 1 måneds varsel til udgangen af en kalendermåned. Ordregiver er i kontraktens løbetid, efter prøveperiodens udløb, berettiget til at opsige kontrakten med 6 måneders varsel til udgangen af en kalendermåned. Såfremt Ordregiver flytter fra — eller lukker — en adresse eller dele heraf, kan Ordregiver opsige kontrakten for denne adresse med 4 måneders varsel til udgangen af en måned.
Ordregiver er berettiget til at forlænge Kontrakten på uændrede vilkår i op til 2 x 12 måneder. I tilfælde af at Ordregiver ønsker at udnytte denne option, skal dette varsles over for leverandøren 4 måneder inden Kontraktens udløb.
Proces:
Prækvalifikationsansøgere opfordres til at fremsætte eventuelle spørgsmål til materialet skriftligt og samlet senest den 23.5.2017 kl. 12:00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang, det er muligt at fremkomme med en besvarelse senest 6 dage inden ansøgningsfristen. Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Svar fra Ordregiver kan ses under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter at Ordregiver har publiceret svar.
Alle dokumenter i ansøgningen til Ordregiver skal uploades og sendes igennem Mercell Sourcing Service inden tidsfristen udløber og er omkostningsfrit for leverandører.
3 dage før ansøgningsfristen udløber, vil du modtage en påmindelse på din e-mail.
Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00.
Al kommunikation med Ordregiver skal foregå via Mercell Sourcing Service. Ansøgninger modtaget på andre måder end gennem Mercell Sourcing Service anses for værende ukonditionsmæssige og vil ikke blive taget med i vurderingen.
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/11/2017
Kilde: ted.europa.eu


cleco samarbejder med:

cron