Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

Danmark-Varde: Rengøring af lokaler 492582-2017

Danmark-Varde: Rengøring af lokaler

2017/S 237-492582

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn og adresser
Varde Kommune
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Martin Jensen
E-mail: mail@servicemaegleren.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69153070.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
I.2)
Fælles udbud
I.4)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Del II: Genstand

II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Varde Kommune - Udbud af rengøring 2017.
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90911100
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Ovennævnte udbud af rengøring gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Varde Kommune.
Opgaven omfatter rengøring af skoler, daginstitutioner, ældrecentre samt øvrige kommunale bygninger – i alt ca. 145.300 m² beliggende på adresser rundt omkring i Varde Kommune.
Opgaven er opdelt i 4 delaftaler, som er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 26 449 882.36 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Rengøring - Varde Kommune, Delaftale 1, 2, 3 og 4.
Delkontraktnr.: 1, 2, 3, 4
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911100
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Opgaven omfatter rengøring af skoler, daginstitutioner, ældrecentre samt øvrige kommunale bygninger beliggende på adresser rundt omkring i Varde Kommune.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitets- og procedurebeskrivelse / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Tidsforbrug / Vægtning: 25 %
Pris - Vægtning: 45 %
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ekstraopgaver ud over det i kontrakten aftalte (omfanget af disse optioner er beskrevet nærmere i udbudsmaterialet).
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure

IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 111-223497
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1, 2, 3, 4
Betegnelse:
Varde Kommune - Udbud af rengøring 2017.
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
27/11/2017
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 7
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
KN Rengøring
19732584
Klokkestøbervej
Pandrup
9490
Danmark
NUTS-kode: DK05
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
KN Rengøring I/S
33003242
Industriholmen 3
Hvidovre
2650
Danmark
NUTS-kode: DK05
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 26 449 882.36 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3)
Yderligere oplysninger:
Rengøring udføres for nuværende i entreprise.
Leverandøren skal være villig til at indgå kontraktvilkår vedrørende sociale klausuler (yderligere specifikation vil fremgå af udbudsmaterialet).
Der prækvalificeres 7 tilbudsgivere pr. delaftale. En ansøger kan udvælges til at byde på flere delaftaler.
Der kræves ingen retlig form, men såfremt tilbuddet afgives af et konsortium, skal der iblandt disse udpeges en ansvarlig leverandør, der tegner alle de bydende. Endvidere skal alle de bydende hæfte solidarisk for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten.
Forud for aftaleindgåelsen, og senest ved underskrivelsen, skal den vindende leverandør fremlægge firmaattest samt skatteattest for moms og skat som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. For danske leverandører vil dette være dækket af en serviceattest, som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. Såfremt ansøger er et konsortium, skal disse oplysninger afgives for alle deltagere i konsortiet.
Uvildig kvalitetsvurdering:
Ordregiver forbeholder sig ret til at udføre stikprøvevis og behovsbetonet kontrol af den leverede rengøringskvalitet eller at lade en sådan udføre af en fagligt kompetent 3. mand hele kontraktperioden.
Kvalitetskontrol forestås af en medarbejder hos Ordregiver eller en ekstern 3. mand hyret af Ordregiver, med relevante rengøringsfaglige kvalifikationer, og vil ske ved et antal uanmeldte besøg på adressen i løbet af et år, med efterfølgende kvalitetsbedømmelse. En eventuel fagligt kompetent ekstern 3. mand agerer på vegne af Ordregiver og leverandøren skal således respektere eventuelle krav, som denne måtte fremsætte på vegne af Ordregiver.
Ved karakterer på 3 eller derunder (på ovennævnte skala fra 6 til 1) for en enhed eller dele heraf udløses den konsekvens, at leverandøren skal godskrive Ordregiver en procentdel af den aktuelle månedlige kontraktsum for den pågældende enhed eller dele heraf. Satserne er som følger:
· 3-tal = 15 % af det månedlige vederlag.
· 2-tal = 20 % af det månedlige vederlag.
· 1-tal = 25 % af det månedlige vederlag.
Såfremt der ved to på hinanden følgende kvalitetskontroller gives karakterer på 3 eller derunder udløses den konsekvens at leverandøren skal godskrive Ordregiver dobbelte bod af den sidst afgivne karakter.
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne.
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at.
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette.
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, Jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/12/2017
Kilde: ted.europa.eu


cleco samarbejder med:

cron