Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

DK-Charlottenlund: Rengøring 288805-2012

DK-Charlottenlund: Rengøring

2012/S 175-288805

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Gentofte Kommune
Bernstorffsvej 161
Att: Marianne Bredesgaard
2920 Charlottenlund
DANMARK
Telefon: +45 39983333
Mailadresse: oekonomi-indkoeb@gentofte.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.gentofte.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand

II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Rengøring og vinduespudsning til bibliotekerne i Gentofte Kommune.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
NUTS-kode
II.1.3)
Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet er opdelt i 2 delydelser:
Rengøring af Gentofte Bibliotekerne.
Vinduespudsning af Gentofte Bibliotekerne.
Tilbudsgiver kan afgive tilbud på én eller begge delaftaler.
Gentofte Kommune har til hensigt at indgå kontrakt med maksimalt 1 leverandører på hver delaftale.
Udbuddet omfatter rengøring og vinduespudsning af følgende 4 biblioteker i Gentofte Kommune:
Gentofte Hovedbibliotek, Ahlmanns Allé 6, 2900 Hellerup.
Gentofte Bibliotek, Gentoftegade 45, 2820 Gentofte.
Jægersborg Bibliotek, Smakkegårdsvej 112, 2820 Gentofte.
Vangede Bibliotek, Vangede Bygade 45, 2820 Gentofte.
Rengøring og vinduespudsning af de udbudte lokaliteter bliver på nuværende tidspunkt udført af to forskellige leverandør.
Det estimerede antal m2, der skal rengøres er følgende:
Gentofte Hovedbibliotek ca. 5 700 m2.
Gentofte Bibliotek ca. 450 m2.
Jægersborg Bibliotek ca. 270 m2.
Vangede Bibliotek ca. 600 m2.
Den årlige økonomiske værdi af rengøringsopgaven anslås i alt at være ca. 800-1.000.00.000 DKK ex. moms.
Den årlige økonomiske værdi af vinduespudsningen anslås at være ca. 40 000 DKK ex. moms.
Såfremt tilbudsgiver afgiver tilbud på begge delopgaver, og tilbudsgiver ikke kan acceptere, at Ordregiver kan antage tilbuddet for alene en af delopgaverne og/eller dette kun kan ske på andre prisvilkår - skal dette udtrykkeligt fremgå af ansøgningen.
II.1.6)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90910000, 90911100
II.1.7)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.1.8)
Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2)
Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)
Samlet mængde eller omfang:
Se tidligere.
II.2.2)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Forlængelse med 2x1 år.
II.2.3)
Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
II.3)
Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Rengøring af bibliotekerne i Gentofte Kmmune
1)
Kort beskrivelse
Jf. prækval. og tidligere beskrevet.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90910000, 90911100
3)
Mængde eller omfang
Jf. prækval. og tidligere beskrevet.
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Vinduespudsning på Gentofte bibliotekerne
1)
Kort beskrivelse
Jf. prækval. materiale og tidligere beskrevet.
2)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90910000, 90911100
3)
Mængde eller omfang
4)
Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5)
Yderligere oplysninger om delaftaler
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)
Kontraktbetingelser
III.1.1)
Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Se prækvlalifikationsmaterialet.
III.1.2)
De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Se prækvlalifikationsmaterialet.
III.1.3)
Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Se prækvlalifikationsmaterialet.
III.1.4)
Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2)
Betingelser for deltagelse
III.2.1)
De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se prækvlalifikationsmaterialet.
III.2.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se prækvlalifikationsmaterialet.
III.2.3)
Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Se prækvlalifikationsmaterialet.
III.2.4)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)
Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)
Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2)
Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej
Del IV: Procedure

IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Begrænset
IV.1.2)
Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindsteantal 5: og største antal 7
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Se prækvlalifikationsmaterialet.
IV.1.3)
Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
IV.3.3)
Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
10.10.2012 - 12:00
IV.3.5)
Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dansk.
IV.3.7)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.3.8)
Ã…bning af bud
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om EU-midler
VI.3)
Yderligere oplysninger
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2)
Indgivelse af klager
VI.4.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
7.9.2012

Kilde: ted.europa.dk


cleco samarbejder med:

cron