Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

DK-København: Rengørings- og sanitetstjenester - 202594-2012

DK-København: Rengørings- og sanitetstjenester

2012/S 123-202594

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Lynettefællesskabet I/S
Refshalevej 250
Att: Søren Jensen
1432 København
DANMARK
Mailadresse: sj@lyn-is.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.lyn-is.dk

I.2)Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed

I.3)Hovedaktivitet
Miljø

I.4)Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Betegnelse for kontrakten
Rengøring på Renseanlæg Lynetten og Renseanlæg Damhusåen.

II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 14: Bygningsrengøring og ejendomsadministration

NUTS-kode DK011

II.1.3)Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Den udbudte opgave omfatter rengøring af kontorfaciliteterne på Renseanlæg Lynetten og rengøring af kontorfaciliteter og industrirengøring på Renseanlæg Damhusåen. Opgaven varetages pt. internt for så vidt angår Lynetten, mens den er delvis outsourcet på Damhusåen. Der er fire medarbejdere beskæftiget med opgaven på Lynetten, som vil være omfattet af lov om virksomhedsoverdragelse, mens der er to eksterne og to tjenestemænd (som ikke kan forventes at ville lade sig udlåne med opgaven) på Damhusåen. Der er tale om rengøring af ca. 3 526 og 2 228 m2 kontorfaciliteter på henholdsvis Lynetten og Damhusåen. Dertil kommer industriområdet på Damhusåen. Opgaven skal løses efter en partnerskabsmodel, hvorved forstås et tæt samarbejde mellem Lynettefællesskabet og leverandøren.

II.1.5)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90900000, 90910000, 90911100, 90911200, 90913000

II.1.6)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.2)Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 14 230 944,00 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure
Begrænset

IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Kvalitet. Vægtning 45
2. Pris. Vægtning 40
3. Samarbejde. Vægtning 15

IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2012/S 053-086907 af 16.3.2012

Del V: Kontrakttildeling

V.1)Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
21.6.2012

V.2)Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4

V.3)Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
ISS Facility Services A/S
Møntmestervej 31
2400 København
DANMARK
Internetadresse: www.dk.issworld.com

V.4)Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 197 652,00 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal måneder: 72

V.5)Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2)Yderligere oplysninger:
Eventuelle henvendelser kan rettes til: Deloitte Consulting, Weidekampsgade 6, 2300 København SV, att.: Søren Brøbeck.

VI.3)Klageprocedurer
VI.3.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Kampmannsgade 1
1780 København
DANMARK
Mailadresse: klfu@klfu.dk
Telefon: +45 33307621
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

(Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark)

VI.3.2)Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. som følger:
1) Klage over prækvalifikationsbeslutninger: 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. lovens § 2, stk.1, nr. 1, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
2) Klage over øvrige beslutninger: 6 måneder efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

VI.3.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 72268000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 33326144

VI.4)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.6.2012


cleco samarbejder med:

cron