Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

DK-Viby: Vinduespudsning - 218748-2012

DK-Viby: Vinduespudsning

2012/S 132-218748

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Aarhus Købmandsskole
Sønderhøj 9
Att: Kenneth Lindblad
8260 Viby J.
DANMARK
Telefon: +45 89363000
Mailadresse: keli@aabc.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.aabc.dk
I.2)
Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3)
Hovedaktivitet
Uddannelse
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand

II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Aarhus Købmandsskole - Udbud af vinduespolering 2012.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 14: Bygningsrengøring og ejendomsadministration
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: 5 adresser i Aarhus.
DANMARK.
NUTS-kode DK042
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Ovennævnte udbud af vinduespolering gennemføres af Servicemægleren A/S på vegne af Aarhus Købmandsskole.
Opgaven omfatter vinduespolering hos Aarhus Købmandsskole – i alt ca. 30 800 m² beliggende på følgende adresser:
— Olof Palmes Allé: ca. 5 200 m².
— Sønderhøj: ca. 7 400 m².
— Vejlby Centervej: ca. 8 200 m².
— Viemosevej: ca. 6 800 m².
— Viborgvej: ca. 3 200 m².
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/32756317.aspx.
Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter du har meldt din interesse skal du oprettes i Mercell – dette sker indenfor normal arbejdstid og er ikke en automatisk proces. Herefter modtager du login koder til www.mercell.dk. Når du er logget ind skal du trykke på ”My Mercell” for at se/downloade alle informationer.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
90911300, 90911300
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 866 400,00 DKK
Eksklusive moms
Del IV: Procedure

IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Begrænset
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse: Aarhus Købmandsskole - Udbud af vinduespolering 2012.
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.5.2012
V.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Allianceplus A/s
Produktionsvej 8 -10
2600 Glostrup
DANMARK
Telefon: +45 70207011
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 866 400,00 DKK
Eksklusive moms
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2)
Yderligere oplysninger:
Vinduespolering udføres for nuværende i entreprise.
Det kan oplyses, at opstartsdatoen for leverancen på nuværende tidspunkt forventes at være 1.8.2012.
Forud for aftaleindgåelsen, og senest ved underskrivelsen, skal den vindende leverandør fremlægge firmaattest samt skatteattest for moms og skat som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen. For danske leverandører vil dette være dækket af en serviceattest, som maksimal er 6 måneder gammel på tidspunkt for underskrivelsen.
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
c/o Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, Kampmannsgade 1
1780 København V
DANMARK
Telefon: +45 33307621
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
VI.3.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over prækvalifikationsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. senest 30 kalenderdage, regnet fra dagen efter den dag, hvor Ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klager skriftligt underrette Ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. § 6, stk. 3.
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
9.7.2012

Kilde: TED


cleco samarbejder med:

cron