Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

Danmark-Holbæk: Rengøring af lokaler - 59461-2020

Danmark-Holbæk: Rengøring af lokaler

2020/S 026-059461

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed

I.1)
Navn og adresser
Officielt navn: Fors A/S
CVR-nummer: 33032838
Postadresse: Tåstrup Møllevej 5
By: Holbæk
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4300
Land: Danmark
Kontaktperson: Erol Koc
E-mail: eko@fors.dk
Telefon: +45 30786137
Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.fors.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/Co ... dex/368386

I.2)
Information om fælles indkøb
I.4)
Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Del II: Genstand

II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Udbud af rengøring og vinduespolering.

II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90911100
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Ved nærværende udbud ønsker Fors A/S at indhente tilbud på følgende ydelser/delkontrakter:

— Rengøring,

— Vinduespolering.

Aftalen indgås for en periode på 2 år med mulighed for forlængelse i op til 24 måneder (2 x 12 måneder).

Ordregiver gennemfører udbuddet på vegne af følgende driftsselskaber:

— Fors Vand Holbæk A/S (cvr. 33033346),

— Fors Spildevand Holbæk A/S (cvr. 32765572),

— Fors Varme Holbæk, Jyderup A/S (cvr. 33033125),

— Fors Varme Holbæk, St. Merløse A/S (cvr. 33033079),

— Fors Vand Lejre A/S (cvr. 33054211),

— Fors Spildevand Lejre A/S (cvr. 33055072),

— Fors Vand Roskilde A/S (cvr. 32837859),

— Fors Spildevand Roskilde A/S (cvr. 32837832),

— Fors Varme Roskilde A/S (cvr. 32837425),

— Fors Affald Holbæk A/S (cvr. 33033192),

— Fors A/S Roskilde (cvr. 33032838).

II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 4 213 720.00 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Rengøring

Delkontraktnr.: 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90919200
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Rengøringsydelserne omhandler blandt andet gulvvask, støvsugning, aftørring, desinficering af kontor og andre arealer, samt afkalkning og renholdning af kaffeautomater.

II.2.5)
Tildelingskriterier
Pris
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Vinduespolering

Delkontraktnr.: 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
90911300
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Ydelserne omhandler vask og polering af indvendige og udvendige rudepartier.

II.2.5)
Tildelingskriterier
Pris
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure

IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 199-483714
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:
Rengøring

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
17/12/2019
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Danren Bogdol
By: Odense
NUTS-kode: DK031
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 996 720.00 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:
Vinduespolering

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
17/12/2019
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: SMP ApS
By: Køge
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 217 000.00 DKK
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3)
Yderligere oplysninger:
Tilbudsgiver skal i sit tilbud vedlægge et fælles europæisk udbudsdokument (udfyldes via EU-Supply) med følgende oplysninger:

— Den økonomiske aktør (del II.A),

— Den økonomiske aktørs repræsentanter (del II.B),

— Egnethed baseret på andre økonomiske aktørers formåen (del II.C),

— Udelukkelsesgrunde vedrørende straffedomme i henhold til Udbudslovens § 135, stk. 1 (del III.A),

— Betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til udbudslovens § 135, stk. 3 (del III.B),

— Interessekonflikter, tilsidesættelse af visse forpligtigelser, insolvens, eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet i henhold til udbudslovens § 136, nr. 1-3 og § 137, stk. 1, nr. 1-6 (del III.C),

— Økonomisk og finansiel formåen (del IV.B).

Tilbudsgivers oplysninger i det fælles europæiske udbudsdokument skal være ajourførte og gældende på tidspunktet for tilbudsfristens udløb.

Hvis tilbudsgiver er en sammenslutning af økonomiske aktører, eller hvis tilbudsgiver baserer sin egnethed på andre økonomiske aktørers formåen, så skal der vedlægges et særskilt fælles europæisk udbudsdokument for hver økonomisk aktør.

VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (LBK nr. 593 af 2.6.2016), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort.

Klage over tildelingen af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (mini-udbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud senest 30 dage efter ordregiver har givet besked til de berørte tilbudsgivere om tildeling af kontrakten. Fristen regnes fra dagen efter denne underretning.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/02/2020

Kilde: ted.europa.eu


cleco samarbejder med:

cron