Luk reklame

Følg med i de nyeste udbud på Cleco.dk

Danmark-Roskilde: Rengøring af bygninger - 25246-2019

Danmark-Roskilde: Rengøring af bygninger

2019/S 012-025246

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Legal Basis:

Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed

I.1)
Navn og adresser
ARGO I/S - Roskilde Kraftvarmeværk
13507406
Håndværkervej 70
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Inge Banke
E-mail: ibk@argo.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98010685.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.argo.dk/

I.2)
Information om fælles indkøb
I.6)
Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
Del II: Genstand

II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Rengøring og ad hoc opgaver på Roskilde Karftvarmeværk

II.1.2)
Hoved-CPV-kode
90911200
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Roskilde Kraftvarmeværk består af 2 ovnlinjer, hvor tilbudsgiver vil skulle udføre industrirengøring. Udover de 2 ovnlinjer skal der gøres rent i kontorer og toiletter (værksted, skurvogne og Indvejning). Som en del af udbudsmaterialet vedlægges tegninger over arealer. Tilbudsgiver er ansvarlig for at sikre arbejdsmiljøet ved alle opgaver. Der er tale om en rammeaftale, hvor omfang daglig rengøring og ekstraordinær rengøring (sommerperioden) fastlægges.

II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode: DK021
Hovedudførelsessted:
Håndværkervej 70 og 66 Roskilde

II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Roskilde Kraftvarmeværk består af 2 ovnlinjer, hvor tilbudsgiver vil skulle udføre industrirengøring. Udover de 2 ovnlinjer skal der gøres rent i kontorer og toiletter (værksted, skurvogne og Indvejning). Som en del af udbudsmaterialet vedlægges tegninger over arealer. Tilbudsgiver er ansvarlig for at sikre arbejdsmiljøet ved alle opgaver. Der er tale om en rammeaftale, hvor omfang daglig rengøring og ekstraordinær rengøring (sommerperioden) fastlægges. Hen over sommerperioder er der et særligt stort behov for bistand i forbindelse med revision på 2 ovnlinjer.

II.2.5)
Tildelingskriterier
Pris
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Ordregiver har mulighed for at forlænge aftalen med yderligere 6 år, opdelt med aftaler af hver 12 måneders varighed på uændrede betingelser.

II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure

IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 184-417398
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse
Den ordregivende enhed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af den nævnte vejledende periodiske bekendtgørelse
Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:
Kontrakt om rengøring og ad hoc opgaver på Roskilde Kraftvarmeværk

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
11/01/2019
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
Quick Industrirengøring ApS
26787394
Industrivej 51C
Roskilde
4000
Danmark
NUTS-kode: DK021
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 15 000 000.00 DKK
Laveste bud: 2 370 000.00 DKK / Højeste bud: 3 108 500.00 DKK taget i betragtning
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
V.2.6)
Pris, der er betalt for lejlighedskøb
Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/01/2019

Kilde: ted.europa.eu


cleco samarbejder med:

cron